Publikace

Vyladěná šablona pro Google Tag Manager

Díky naší šabloně můžete efektivně sbírat data o svých uživatelích a využívat je pro své marketingové a trackovací nástroje. Jednoduše si ji stáhnete z repozitáře šablon Google Tag Manager a přenesete do svého GTM kontejneru a používáte na svém webu nebo eshopu.

CHCI GTM ŠABLONU

Analýza klíčových slov 2.0

Analýza klíčových slov je základní SEO dokument sloužící pro optimalizaci stávajícího i tvorbu nového obsahu, ale také jako nepostradatelný zdroj pro další kanály (např. PPC). Uživatelům se s ní ale často těžce pracuje, protože množství dat může být pro některé uživatele nepřehledné. Proto přicházíme s AKS 2.0, vylepšenou analýzou klíčových slov, s níž se snáze a rychleji pracuje.

Chci interaktivní analýzu klíčových slov

Interaktivní strategie a evidence linkbuildingu

Zpětné odkazy, které vedou na váš web, jsou jedním z hlavních hodnotících prvků Googlu. Proto je potřeba mít o nich přehled a pracovat na získávání těch nejkvalitnějších a nejpřínosnějších. K tomu nám prakticky slouží master tabulka, kde vše od strategie, přes aktivity po reporty evidujeme a sdílíme s potřebnými lidmi.

CHCI INTERAKTIVNÍ TABULKU PRO LINKBUILDING

Pokročilé strategie Meta kampaní

V jednom e-booku získáváte ucelený přehled a popis pokročilých strategií, které můžete využít pro správu svých reklamních kampaní v produktech Meta Ads. Některé jsou známé více, některé možná méně.

Vložili jsme do něj spoustu praktických tipů, abyste mohli využít své investice do reklam na Facebooku a Instagramu opravdu na maximum. Naučíte se třeba, jak identifikovat optimální výši nabídek nebo jak celý účet co nejvíce automatizovat.

Naším záměrem bylo vám poskytnout všechny podstatné informace pro samotnou správu kampaní. Doporučení ke kreativám reklam připravujeme do jiného e-booku, který určitě také brzy vydáme.

Chci znát pokročilé Meta strategie

Interaktivní technický SEO audit webu

Algoritmy vyhledávačů se stávají sofistikovanějšími. Stále více kladou důraz na uživatelský zážitek, který je provázán s technickým stavem vašeho webu. Získejte zdarma naši interaktivní šablonu technického auditu, která spojuje přehlednost s jednoduchou a rychlou navigací.

Chci technický SEO audit

Maturity model pro analytiku

Víte, v jakém stavu je vaše měření? A co všechno můžete za současného nastavení měřit a vyhodnocovat? Pokud ne, je tu pro vás náš maturity model. Stačí vyplnit dotazník s přibližně 20 otázkami a naši analytici vám řeknou, jak na tom jste. Součástí je přehledné PDF, ve kterém je vše vyznačeno, včetně finálního oznámkování, nebo lépe obodování.

Chci maturity model pro analytiku

Slovo TikTok se na vás pravděpodobně valí ze všech stran. Proč o něm ale všichni mluví?

V této case study jsme shrnuli nejdůležitější data, která byste o TikToku měli znát. Kromě toho jsme také odhalili, čeho se dá pomocí této aplikace dosáhnout a jakým způsobem ji můžete uchopit.

Chci celou case study

Co očekávají klienti od svých marketingových agentur?

Potřeby klientů se od agentur v čase mění a někdy začíná být velkou výzvou, jakým směrem by měly agentury jít. V našem dotazníkovém šetření se dozvíte, co klienti od agentur očekávají. Co je pro ně nejdůležitější? Jak vypadá správné vedení zakázky?

Vyzpovídali jsme dvacet marketingových ředitelů na straně klientů a vybrali to nejzajímavější.

Chci znát potřeby klientů

Consent Rate: Jak jsme vyřešili propad dat

V Tastu jsme měli vždy rádi výzvy a propady dat po nasazování cookie lišt nám nedaly spát. Jak si s tím naši analytici poradili po technické stránce, ale i jak vypadají cookieless data a co vše nám mohou přinést, se dozvíte v case study.

Chci consent rate

SEO obsahový audit a obsahová strategie

Obsah je král. Hláška, kterou zná každý digitální marketér. Za posledních pár let se může zdát, že se jedná o poměrně otřepané heslo. Jenže tato poučka je stále aktuální. Platila před rokem, platí teď a platit ještě dlouho bude. Ve světě nízké pozornosti a vysoké konkurence totiž vyhrává ten, kdo je schopen kontinuálně tvořit poutavý obsah, dostávat ho k co nejvíce lidem a vytvořit si tak s nimi důvěrný vztah.

V dokumentu Obsahový audit a obsahová strategie se zaměříme na to, jak efektivně využít aktuální poptávku po obsahu ve vyhledávačích a jak si s pomocí optimalizace webu urvat co největší podíl z trhu.

Mrkněte dovnitř a zjistěte, jak si zajistit kontinuální přísun lidí na váš web!

Chci ukázkovou obsahovou strategii

Reakční marketing: Jak ho dělají velké značky?

Pustit se do real-time marketingu může být opravdovou výzvou, která ale rozhodně nosí ovoce. Máme pro vás case study, ve které se dozvíte, proč do toho jít a jak to dělat efektivně.

Shrnuli jsme významné události posledních 5 let a doplnili je o reakce velkých i menších značek, zahraničních i lokálních. U každé najdete kontext a nejdůležitější body, které byste si z toho měli odnést.

Chci celou case study

Komplexní audit sociálních sítí

Sociální sítě mohou vypadat jako jednoduché nástroje. Pokud ale chcete, aby vám jejich správa přinášela přesně to, co od ní očekáváte, zjistíte, že bez hlubšího vhledu se neobejdete.

Připravili jsme proto pro vás přesně to, co vám chybělo – komplexní manuál auditu sociálních sítí, díky kterému budete moci krok za krokem prozkoumat svoje profily a jejich obsah a možná i přehodnotit svůj pohled na “socky”.

Narozdíl od ostatních auditů se zaměřuje na všechny aspekty strategického nastavení vašich sítí a navíc přidáváme dva checklisty správně vyplněných profilů.

Chci komplexní audit sociálních sítí

Ukázková strategie linkbuildingu

To, jaké odkazy vedou na váš web, je možná důležitější, než jste si mysleli. Odkazový profil je jedním ze základních faktorů, které ovlivňují výkon vašeho webu v organickém vyhledávání. Ale linkbuilding není jen o získávání zpětných odkazů, je to také podpora brandu, budování online reputace a přivádění kvalitních návštěv z externích zdrojů. Jako disciplína patří pod SEO, ale dalece přesahuje jeho hranice. Je to navíc trochu reklamy, trochu copywritingu, hodně kreativity a hodně komunikace. Rozhodli jsme se ukázat vám, jak může vypadat dlouhodobá strategie pro linkbuilding z našeho pera.

Chci ukázkovou strategii linkbuildingu

Fotografické presety

Zabýváte se fotografií a přemýšlíte jak urychlit vaše postprodukční workflow? Co takhle zkusit některý z našich fotografických presetů pro Adobe Lightroom, které připravil a pravidelně při své práci používá náš fotograf?

Chci fotografické presety

Jak na audit reklamních účtů

Máme pro vás desítky stran o tom, jak si ověřit, že ve vašich reklamních účtech nic nechybí. Detailně jsme popsali nejčastější kampaně v Google Ads, Skliku a na Facebooku.

V dokumentu najdete nejen seznam věcí, které máte zkontrolovat, ale hlavně důvody PROČ se kontrola dělá a jaký by měl být optimální set-up. A to na všech úrovních kampaňové struktury.

S naším manuálem budete mít jistotu, že vaše kampaně jsou technicky správně nastavené a že využíváte veškerý potenciál reklamních systémů.

Chci audit reklamních účtů

Unikátní průzkum spokojenosti specialistů v agenturách

Také vás zajímá, proč je fluktuace specialistů v agenturách tak vysoká? Rozhodli jsme se na tento problém podívat zblízka – připravili jsme dotazník, který vyplnilo 750 respondentů. A data si nenecháme pro sebe. Věříme, že pomohou nejednomu HR manažerovi nebo dokonce majitelům firem, aby dokázali lépe naplnit potřeby svých zaměstnanců.

Chci průzkum spokojenosti

Šablona technického SEO auditu

Ještě před tím, než začneme jakkoli spolupracovat s novými SEO klienty, prohlížíme si jejich weby, seznamujeme se s jejich podnikáním a proklepneme si i jejich konkurenci. Pomáhá nám to získat lepší pohled na to, co by naši klienti nejvíce potřebovali. Naše oči často zabloudí právě do oblasti technického SEO. A jelikož je technické SEO jako betonové základy, bez kterých nejde stavět, máme jasno v tom, co klient potřebuje prioritně vylepšit.

Chci šablonu technického SEO auditu

Checklist hlavních SEO faktorů současnosti

Chcete na svůj web či e-shop přivést více zákazníků? Chcete zvýšit obrat ve své firmě? Stáhněte si náš e-book. Dozvíte se nejdůležitější faktory současnosti v SEO (Search Engine Optimization) neboli optimalizaci webů pro vyhledávače. Jak vám znalost SEO principů pomůže? Optimalizace pro vyhledávače má za cíl např. dostat daný web (e-shop) a jeho jednotlivé stránky na nejvyšší pozice ve výsledcích vyhledávání.

Chci checklist SEO faktorů současnosti

Vzorový SEO audit webu

SEO audit nebo také SEO analýza webu je vedle analýzy klíčových slov tím prvním, co na webu děláme. A to často ještě než vůbec přistoupíme k prvním úpravám.

Jedná se o poměrně obsáhlý dokument, který shrne komplexní stav webu ze všech pohledů SEO a jejich přesahu do ostatních oblastí online marketingu. Řešíme v něm vše od stavu oboru, rozboru výkonu webu, obsahu až po technický stav, indexaci nebo odkazy. Ze všech kapitol vyplynou nejen slabá nebo problematická místa webu, ale i silné stránky a nevyužitý potenciál, které převádíme do konkrétních doporučení. Jako ukázku jsme připravili audit pro anonymní web z oboru nabídek práce.

Chci vzorový SEO audit

PPC optimalizační manuál

Tenhle e-book vám pomůže zorientovat se ve všech zákoutích PPC kuchyně. Dostaňte se na kloub všem metrikám PPC systémů a s jejich pomocí nastartujte své kampaně. Optimalizační manuál sepsali zkušení odborníci, kteří i vás přivedou na cestu špičkového PPC specialisty.

Chci e-book PPC optimalizační manuál

Velký SEO checklist pro redesign webu

Asi tušíte, že redesign webu není záležitost, kterou byste vyřešili za týden. Ať už budete měnit CMS, design nebo doménu, může vás zaskočit spousta záludností. Proto jsme pro vás připravili checklist, který vám pomůže ohlídat ta nejkritičtější místa, aby vše proběhlo v klidu a bez zbytečných komplikací.

Chci SEO checklist pro redesign

Vzorová analýza klíčových slov

Takzvaná klíčovka je jedním ze základních kamenů marketingu každého online byznysu. Pokud máme dobrou analýzu klíčových slov, je velmi pravděpodobné, že dobře zvládneme i jakoukoli práci s obsahem, která se týká struktury webu, textů nebo meta dat. Data jsou důležitá a využitelná ale i pro kampaně, sociální sítě, rozsáhlejší obsahové strategie nebo obchodní účely. Pro lepší představu, jak taková analýza může vypadat, jsme pro vás připravili ukázku toho, jak děláme klíčovku my.

Chci vzorovou analýzu klíčových slov

E-book: E-A-T, medic update

1. 8. 2018 si určitě některé z webů budou pamatovat jako černý den pro své pozice a organickou návštěvnost. Nebo chcete říct červený? Na začátku srpna vešel totiž v platnost avizovaný E-A-T update od Google a téměř okamžitě se začaly měnit pozice různých webů.

Co přesně se stalo? Co znamená Page Quality, YMYL nebo E-A-T? Jaké jsou statistiky českých webů a jak onen propad vyřešit? To se můžete dočíst v naší publikaci.

Chci e-book e-a-t o medic update

E-book: Technické SEO

Toužíte vybudovat úspěšný web? Chcete se objevovat na předních příčkách ve výsledcích vyhledávání? Pochutnejte si na technickém SEO! Právě se vám do rukou dostala publikace zabývající se technickými faktory webu, které vám pomohou zmíněné cíle splnit. Bez kvalitních základů si dům nepostavíte a v případě webu představují kvalitní základy správná nastavení při optimalizaci stránek. Neberte je proto na lehkou váhu. V e-booku Pochutnejte si na technickém SEO najdete řadu doporučení pro optimalizaci rychlosti načítání stránek, mobilní použitelnosti, průchodnosti, indexace a dalších důležitých faktorů, díky nimž svůj web posunete zase o kus výš.

Chci e-book o technickém SEO