Tabulka KPI a aktivit pro optimalizaci webu byla vytvořena jako praktický podklad, který pomáhá konzultantům i firmám nastavit měřitelné cíle a plánovat aktivity, které je k nim dovedou. Nezřídka se stává, že na projektu nejsou stanoveny žádné konkrétní cíle nebo pouze obecně a pak se těžko vyhodnocuje přínos práce konzultanta a vliv SEO a UX aktivit na výkon webu. Konkretizace cílů i sledovaných metrik přispívá k lepšímu plánování prací a transparentnímu vyhodnocování.
Tabulka obsahuje 53 možných cílů v SEO/UX rozdělených do několika kategorií. Každý cíl je popsaný, jsou k němu přiřazeny metriky, kterými je možné měřit jeho dosažení a aktivity, které mohou přispět k jeho plnění.
Součástí dokumentu je také list s jednoduchým postupem plánování a pravidly pro nastavování cílů.
Celé menu podáváme úplně zdarma, pouze budeme rádi, pokud nám na oplátku nabídnete váš kontakt. Nikdy nevíte, kdy dostanete chuť na další ochutnávku marketingových tipů z kuchyně Taste a takto budete mít vždy k našemu menu přístup jako první!