Kromě technického stavu webu, který zajišťuje dostupnost obsahu a zpětných odkazů, které mají za úkol zvyšovat povědomí a důvěryhodnost prezentovaného obsahu, existuje i třetí pilíř, na kterém stojí úspěch ve vyhledávačích: obsah.
Jaké informace lidé na vašem webu najdou? Jak jsou tyto informace prezentovány? Dokážou si z nich lidé něco odnést? Dokážou tyto informace podpořit vaše marketingové a byznysové cíle? To vše (a ještě mnohem více) je podstatou tvorby obsahu webových stránek. Každý, kdo plánuje či přímo tvoří obsah na webu, by měl na tyto otázky umět jasně odpovědět.
Jaký obsah je však potřeba tvořit, aby měl dlouhodobý efekt? A jak zajistit, aby ho lidé dokázali snadno najít? To už jsou otázky, na které bohužel mnoho lidí snadno odpovědět neumí.
A přitom stačí mít k ruce správná data (jako například analýzu klíčových slov) a umět s nimi zacházet.
V SEO oddělení agentury Taste se přesně na tuto problematiku specializujeme. Dokážeme najít správná data a využít je pro tvorbu obsahového plánu, který vám zajistí dlouhodobou návštěvnost, zvýšení povědomí o značce a počtu poptávek / objemu tržeb.
Mrkněte se na náš vzorový obsahový audit a obsahovou strategii a zjistíte, jak ke tvorbě obsahu přistupujeme u našich klientů.
Pokud to s tvorbou obsahu myslíte vážně, neváhejte a stáhněte si celou publikaci.
Stáhnout ukázkový audit a strategii - PDF Stáhnout podpůrná data - ZIP