Ukázková strategie linkbuildingu

Dlouhodobé plány jsou potřeba, v linkbuildingu to platí dvojnásob.

To, jaké odkazy vedou na váš web, je možná důležitější, než jste si mysleli. Odkazový profil je jedním ze základních faktorů, které ovlivňují výkon vašeho webu v organickém vyhledávání. Ale linkbuilding není jen o získávání zpětných odkazů, je to také podpora brandu, budování online reputace a přivádění kvalitních návštěv z externích zdrojů. Jako disciplína patří pod SEO, ale dalece přesahuje jeho hranice. Je to navíc trochu reklamy, trochu copywritingu, hodně kreativity a hodně komunikace. Rozhodli jsme se ukázat vám, jak může vypadat dlouhodobá strategie pro linkbuilding z našeho pera.

Součástí strategie je vždy analýza aktuálního stavu (tedy kdo a jak na váš web odkazuje v tuto chvíli), analýza odkazových profilů vaší konkurence (kdo odkazuje na vaše konkurenty a kdo by mohl odkazovat i na vás) a vybrané metody a techniky linkbuildingu vhodné pro váš web.

Linkbuildingová strategie je vždy dělaná na míru a přizpůsobuje se aktuálním potřebám, možnostem a typu klienta. Proto neberte tento vzorový dokument jako obecně platný návod, ale spíše jako inspiraci.

V ukázkové strategii linkbuidingu najdete:

  • Jak vypadá analýza odkazového profilu.
  • Jak se v linkbuildingu inspirovat u konkurence.
  • Trochu teorie i praktické ukázky.
  • Vybrané tipy na metody získávání zpětných odkazů.
Stáhnout ukázku - PDF Stáhnout vzor - EXCEL

Ukázkovou strategii linkbuilingu dala dohromady

Nikol Fialová

Nikol Fialová

Máte otázky k této strategii linkbuilingu? Neváhejte se nás zeptat!