Reakční marketing: Jak ho dělají velké značky?

Jak dělají reakční marketing velké značky?

Pustit se do real-time marketingu může být opravdovou výzvou, která ale rozhodně nosí ovoce. Máme pro vás case study, ve které se dozvíte, proč do toho jít a jak to dělat efektivně.

Shrnuli jsme významné události posledních 5 let a doplnili je o reakce velkých i menších značek, zahraničních i lokálních. U každé najdete kontext a nejdůležitější body, které byste si z toho měli odnést.

Co se dozvíte?

  • Co je to real-time marketing a proč ho dělat.
  • Jak nastavit strategii komunikace.
  • Jak využít aktuální trendy.
  • Konkrétní příklady z českého prostředí i ze světa.
Stáhněte si case study – PDF

Tuto case study pro vás připravili

Jakub Dresler

Klára Lošková



Máte otázky k této case study? Tak se nás zeptejte!

Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.