Consent Rate: Jak jsme vyřešili propad dat

Case study o tom, jak jsme si poradili s propady dat

Už to bude rok od chvíle, kdy jsme si začali lámat hlavu s tím, co nastane po tom, co vstoupí platnost novela zákona o elektronické komunikaci. Pro připomenutí, ta byla schválena 15. září 2021 a začala platit od 1. ledna 2022. S ní přišla zásadní změna v přístupu k souhlasům uživatelů s využitím cookies. Tato novela požaduje nutný souhlas (opt-in) uživatelů.

Očekávali jsme propady dat. Tato data, o která budou klienti přicházet, jsme nějakým způsobem potřebovali získat, a ideálně optimalizovat cookie lištu tak, abychom dokázali získávat co nejvíce souhlasů a přitom dodržovali nové nařízení.

Propady v měření jsme chtěli kompenzovat řešením, které by pomohlo našim klientům doměřit chybějící data, jako jsou zobrazení stránek podle zdrojů, události, leady a to, jak uživatelé interagují s cookie lištou. Chtěli jsme vidět nejen to, kolik lidí souhlasí nebo nesouhlasí, ale i to, kolik s lištou vůbec neinteraguje.

A to se nám povedlo. O tom, jak jsme si s tím poradili po technické stránce už jsme psali v článku Jak zjistit skutečný propad po nasazení cookie lišty, ale jak vypadají konkrétní data na klientovi, na to se můžete podívat v naší case study.

Co se dozvíte?

  • Jak funguje nástroj Consent Rate
  • Proč vůbec vzniknul
  • Metodiku výpočtu metriky Consent Rate
  • Jak naše řešení klientovi pomohlo
Stáhněte si case study – PDF

Tuto case study pro vás připravili

Radek Kupr

Daniel Tyrpekl


Radek Kupr

Daniel Tyrpekl


Máte otázky k této case study? Tak se nás zeptejte!

Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.