To téměř nikdo neví. Proto jsme vystavěli dotazník, který má za cíl odhalit klíčové trendy a nástroje, které formují lokální B2B marketing.
B2B (business-to-business) marketing je aktivitou, která cílí na firmu nebo podnikatele. B2B marketing má nejčastěji za cíl získat aktivní kontakt (lead) nebo prodat služby a výrobky podnikajícím subjektům. B2B můžeme dále dělit do 4 typů podle oborů:
Strategie B2B marketingu má odlišné ingredience než u komunikace s koncovým zákazníkem. Většina firem se rozhoduje na základě přínosu služby či výrobku. Neopomíjejí zvážit, ale i známost značky.
Chci pomoci s B2B marketingemGoogle udělal podrobnou studii o B2B marketingu, z níž vyplývá, že marketéři ignorující roli, kterou hrají emoce v rozhodovacím procesu, tak přicházejí o důležitou a cennou příležitost odlišit se a navázat kontakt s potenciálními zákazníky. Esence racionality a užitku je hlavní, ale nezapomínejme na to, že firmy jsou složeny z lidí."
Pořádné sousto o B2B marketingu si můžete ukousnout v našem článku o B2B v magazínu Digichef. Pokud potřebujete s B2B poradit, tak se nám ozvěte do formuláře níže.