Pohneme s vaším B2B marketingem

Jak obecně pracují české značky s B2B marketingem?

To téměř nikdo neví. Proto jsme vystavěli dotazník, který má za cíl odhalit klíčové trendy a nástroje, které formují lokální B2B marketing.

Pracujete v B2B? Prosím, pomozte a vyplňte průzkum, který zabere cca 15 minut a můžete za něj získat:

  • Slosování o konzultace k B2B marketingu v hodnotě 20 000 Kč
  • Slosování o vstupenku na marketingovou konferenci
  • Kompletní data z dotazníku (veřejně se bude prezentovat pouze část)
  • Závěry a hypotézy, které vycházejí z B2B dotazníku (tipy a rady)
Vyplnit průzkum

Co myslíme B2B marketingem?

B2B (business-to-business) marketing je aktivitou, která cílí na firmu nebo podnikatele. B2B marketing má nejčastěji za cíl získat aktivní kontakt (lead) nebo prodat služby a výrobky podnikajícím subjektům. B2B můžeme dále dělit do 4 typů podle oborů:

  • Software, SaaS (antivirus, CRM)
  • Služba (účetnictví, úklid průmyslových prostor)
  • Výrobce
  • Distributor (přeprodává maloobchodu)

Strategie B2B marketingu má odlišné ingredience než u komunikace s koncovým zákazníkem. Většina firem se rozhoduje na základě přínosu služby či výrobku. Neopomíjejí zvážit, ale i známost značky.

Chci pomoci s B2B marketingem

Google udělal podrobnou studii o B2B marketingu, z níž vyplývá, že marketéři ignorující roli, kterou hrají emoce v rozhodovacím procesu, tak přicházejí o důležitou a cennou příležitost odlišit se a navázat kontakt s potenciálními zákazníky. Esence racionality a užitku je hlavní, ale nezapomínejme na to, že firmy jsou složeny z lidí."

Pořádné sousto o B2B marketingu si můžete ukousnout v našem článku o B2B v magazínu Digichef. Pokud potřebujete s B2B poradit, tak se nám ozvěte do formuláře níže.

S B2B marketingem vám pomohou

Michael Koch

Daniel Holiš


Michael Koch

Daniel Holiš


Ozvěte se nám!

Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.